• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Wästgötafinans, kreditupplysning är Bisnode.

A27

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
7 September 2018
Meddelanden
1 073
Mottagna reaktioner
445
Poäng
557
Vill inte belasta min UC så skulle Wästgöta ge erbjudande tro?
kan nog vara svårt med ditt underskott (varifrån kommer underskottet om du inte har några lån?)

då dom ändå inte tar UC så har du nå.dke inte så mycket att förlora på att få en till Bisnode förfrågan.
jag har 5,75% ränta hos dom, men då hade jag ett litet överskott när jag sökte lånet
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
S

Snusmumrik

Gäst
Poäng: 0
Hej!

Jag har en 6:a i score hos Bisnode och ca 750K som är synligt hos UC. 150K i underskott. Vad tror ni om mina möjligheter att låna mellan 50-75K hos Wästgöta? Är det kört?
 

KassaKon

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 277
Blev medlem
30 Januari 2019
Meddelanden
2 909
Mottagna reaktioner
1 892
Poäng
1 277
Vad krävs för att bli beviljad högsta beloppet till en ok ränta?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Vad krävs för att bli beviljad högsta beloppet till en ok ränta?

9:a eller 10:a skulle jag misstänkta med en inkomst på 500.000 och över och normalt underskott, vad nu det är.
Detta är min erfarenhet som följer denna tråden som fan då jag tänker söka inom en månad.
 

KassaKon

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 277
Blev medlem
30 Januari 2019
Meddelanden
2 909
Mottagna reaktioner
1 892
Poäng
1 277
9:a eller 10:a skulle jag misstänkta med en inkomst på 500.000 och över och normalt underskott, vad nu det är.
Detta är min erfarenhet som följer denna tråden som fan då jag tänker söka inom en månad.
Ja, jag är i behov av detta lån när skuldsaneringen är över!
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Förut syntes ju inte underskottet på Wästgötas upplysning. Det stod alltså noll i underskott. (Står tidigare i tråden och hände mig också).
Någon som vet om det är så fortfarande eller om dem gör en vanlig upplysning hos bisnode?
 

Bramserud

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 747
Blev medlem
7 Augusti 2017
Meddelanden
1 678
Mottagna reaktioner
838
Poäng
747
Förut syntes ju inte underskottet på Wästgötas upplysning. Det stod alltså noll i underskott. (Står tidigare i tråden och hände mig också).
Någon som vet om det är så fortfarande eller om dem gör en vanlig upplysning hos bisnode?

Det är Bisnode fortfarande. Inkomst/Underskott av kapital står det 0 på.
 
H

Hmmmh

Gäst
Poäng: 0
Sökte 200 igår med 0 ff en 6a i betyg 333k 2019 underskott/överskott står på 0 enl bisnode. Fick upplysningen idag där är det samma betyg och det står att ansökan måste granskas manuellt, vad tror vi om chanserna?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp